مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-04اقتصادي

کاریزبوم فقط 25درصد منابع مالی انتقال آب به یزد را تأمین می کند


کاریزبوم با بیان این که مأموریت این موسسه، تأمین بخشی از هزینه خط انتقال آب به یزد است، گفت: با توجه به میزان منابع در اختیار، موسسه کوثر می تواند 25 درصد منابع مالی خط انتقال آب به استان یزد را تأمین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، منتظری در نشست خبری که به منظور اعلام گزارش عملکرد مجموعه کاریزبوم در این استان، اظهار کرد: تأمین بخشی از منابع آب پایدار از جمله مهمترین اهداف موسسه کوثر یزد است.

وی با اشاره به اهمیت مأموریت های موسسه کوثر برای تأمین هزینه انتقال آب به یزد، افزود: یکی از مأموریت های این موسسه در قالب طرح عملیاتی انتقال آب از سد خرسان تدوین شده است.

مدیرعامل موسسه کوثر یزد با بیان این که طی 10 سال گذشته حدود 60 کیلومتر از مسیر انتقال آب از سد خرسان انجام شده است، گفت: در سال جاری برای اجرای بالغ بر 360 کیلومتر باقی مانده 30 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم با طرح پیشنهادی استاندار مبنی بر اختصاص دو معدن این مهم به موقع انجام شود.

منتظری توسعه پایدار استان را در گرو استفاده بهینه از تمام ظرفیت های داخلی دانست و بیان کرد: رسانه ها باید با ایجاد همدلی مسیر تأمین پایدار آب در استان یزد را هموار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاریزبوم فقط 25درصد منابع مالی انتقال آب به یزد را تأمین می کند

کاریزبوم فقط 25درصد منابع مالی انتقال آب به یزد را تأمین می کند