مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 10:272022-09-04فرهنگي

مجموعه آثار تاریخ انقلاب اسلامی در اردبیل منتشر می شود


مسؤول ادبیات پایداری حوزه هنری استان اردبیل گفت: مجموعه آثار تاریخ انقلاب اسلامی در استان اردبیل تهیه و منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمود مهدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه آثار تاریخ انقلاب اسلامی استان اردبیل در قالب کتاب تهیه و منتشر می شود.

وی با بیان اینکه آرشیو قوی در زمینه تاریخ انقلاب اسلامی اردبیل در دست نیست، افزود: به این نتیجه رسیدیم تا با فراخوان مردمی به جمع آوری اسناد مردمی در زمینه تاریخ انقلاب اسلامی در استان اردبیل بپردازیم تا مجموعه ای کامل برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

 مسؤول ادبیات پایداری حضوری نسبت به جمع آوری اسناد به ویژه عکس و اسناد فیزیکی و شفاهی از جمله خاطرات انقلابیون در زمینه رخدادها و وقایع و افراد تاثیرگذار در زمینه تاریخ انقلاب اسلامی اقدام می کنند.

 مسؤول ادبیات پایداری حوزه هنری استان اردبیل به جمع آوری آثار در شهرستان ها نیز اشاره کرد و افزود: تیم تحقیقاتی حوزه هنری با سفر به شهرستان هایی چون مشگین شهر و خلخال که دارای سابقه قیام های انقلابی است به صورت مستقیم نسبت به جمع آوری آثار اقدام می کند و در سایر شهرستان ها هم از طریق فضای مجازی آماده دریافت آثار مربوط به تاریخ انقلاب اسلامی استان اردبیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه آثار تاریخ انقلاب اسلامی در اردبیل منتشر می شود

مجموعه آثار تاریخ انقلاب اسلامی در اردبیل منتشر می شود