مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 10:022022-09-04سياسي

پهنه رودکی تعیین تکلیف شود/ خشک شدن و قطع درختان تهران تبدیل به رویه شده است


اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر نسبت به تعیین تکلیف پهنه رودکی به عنوان راسته فرهنگی و همچنین رویه قطع درختان در تهران تذکر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری فارس، در جریان هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران،  که از ساعاتی پیش آغاز به کار کرده است، زهرا شمس احسان عضو و رییس کمیته اجتماعی و حافظ را جزو خوشه ها و راسته های فرهنگی اولویت دار خود قرار دهد.

شمس احسان گفت: در همان زمان به دلیل اهمیت موضوع برای کمیسیون فرهنگی اجتماعی وقت، جلسات منظمی در این راستا شکل گرفت و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی موظف به تهیه طرح برای این پهنه شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پهنه رودکی درست است که پهنه ارزشمندی در مرکز تهران محسوب می شود اما عنوانی از آن در طرح های موضعی سند طرح جامع و طرح های موضعی پیوست طرح تفصیلی ذکر نشده است و همانطور که مستحضرید بر اساس ماده هشت آیین نامه نحوه بررسی و تصویب طرح های توسعه و عمران محلی، ناحیه ای منطقه ای و ملی  مصوب سال 1378 هیات وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص طرح های شهری اگر طرحی ایجاد مغایرت اساسی کند می بایست بعد از تصویب در کمیسیون ماده 5  به تصویب  شورای عالی شهرسازی و معماری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنه رودکی تعیین تکلیف شود/ خشک شدن و قطع درختان تهران تبدیل به رویه شده است

پهنه رودکی تعیین تکلیف شود/ خشک شدن و قطع درختان تهران تبدیل به رویه شده است