مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-04بين الملل

شریعتمداری: مذاکره شتر مجنون است؛ به کوی لیلی نمی رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این نکته گفت: چالش هسته ای 20 ساله کشورمان با آمریکا و اروپا به وضوح نشان می دهد که حریف نگران تولید سلاح هسته ای از جانب ایران نیست، - مدیرمسؤول روزنامه کیهان گفت: پاسخ ایران به متن پیشنهادی آمریکا و اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که این متن را سازنده ندانسته است، حاکی از اصرار ایران بر مطالبات قانونی خود و مقاومت در مقابل باج خواهی آمریکاست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این نکته گفت: چالش هسته ای 20 ساله کشورمان با آمریکا و اروپا به وضوح نشان می دهد که حریف نگران تولید سلاح هسته ای از جانب ایران نیست، بلکه از آن به عنوان بهانه ای برای تحریم ها استفاده می کند و از آنجا که تحریم های اقتصادی تقریباً تنها اهرم باقیمانده در دست آمریکا برای مقابله با ایران اسلامی است، هرگز از آن دست نخواهد کشید.

وی افزود: از این روی مذاکره برای لغو تحریم ها آب در هاون کوبیدن است و با جرات می توان گفت که این مذاکرات راه به جایی نمی برد و می بینید که تاکنون از ناکجا آباد ! بیرون نرفته است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در ادامه گفت: به عنوان مثال یکی از موارد اختلاف تاکید ایران بر تضمین آمریکا مبنی بر پایبن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: مذاکره شتر مجنون است؛ به کوی لیلی نمی رود

شریعتمداری: مذاکره شتر مجنون است؛ به کوی لیلی نمی رود