مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-04ورزشي

آغاز ساخت پارک بزرگ بانوان در بافق


در چار چوب برنامه های مصوب این شورا عملیات ساخت پارک بزرگ، ویژه بانوان با مساحت 100 هزار متر مربع واقع در بلوار طریق الرضا این شهر آغاز شد.

- محمدعلی آخوندی در گفت وگو با خبرنگار فارس از بافق اظهار کرد: این پارک دارای مسیر دوچرخه سواری، دریاچه مصنوعی ، قایقرانی، رستوران، کافی شاپ ، فروشگاه، زمین های ورزشی، فرهنگسرا، فاز بندی انجام وتکمیل می شود که مرحله نخست آن کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد .

این عضو شورای اسلامی شهر بافق با بیان این که عملیات حصار کشی، خاکبرداری و خاکریزی این پروژه در دست اجراست خاطرنشان کرد: طراحی و نظارت براین مجموعه مهم به عهده یکی از مهندسان ، طراحان و معماران برجسته کشور، گذاشته شده است .

به گفته آخوندی، وی بیش از 400 پروژه از جمله باغ پرندگان اصفهان ، آبشار تهران ، باغ ملی گیاه شناسی ، باغ پرندگان تهران و نیز آبشار بافق را در کارنامه خود دارد وی، پیش بینی هزینه سا خت و تکمیل این پارک را افزون بر 850 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این رقم از محل اعتبارات و منابع داخلی شهرداری بافق تامین و اختصاص یافته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق تاکید کرد: استمرار حضور موثر زنان در خانواده و جامعه نیازمند ایجاد و حفظ  روحیه نشاط  و شادابی است و در این راستا  ساخت و توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی و تفرجگاههای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت پارک بزرگ بانوان در بافق

آغاز ساخت پارک بزرگ بانوان در بافق