مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 09:222022-09-04اقتصادي

تمام ستاره های ارزیابی خدمات پس از فروش کشور به ایساکو رسید (+جدول)


ﺑﺮاﺳﺎس آخرین بازنگری دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش، برای نخستین بار در بین تمامی شرکت های خودروساز کشور تمام سه ستاره ارزیابی حوزه خدمات پس از فروش صنعت را کسب کند و «رتبه یک» این حوزه را به خود اختصاص دهد.

- هم زمان با سیزدهمین سال صدرنشینی برای نخستین بار در حوزه صنعت خودرو تمام ستاره های ارزیابی خدمات پس از فروش کشور به ایساکو رسید (+جدول) ﺑﺮاﺳﺎس آخرین بازنگری دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش، برای نخستین بار در بین تمامی شرکت های خودروساز کشور تمام سه ستاره ارزیابی حوزه خدمات پس از فروش صنعت را کسب کند و رتبه یک این حوزه را به خود اختصاص دهد.

طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو با سیزده سال صدرنشینی در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، امسال نیز با کسب امتیاز 85.

92 برای نخستین بار، رتبه یک این حوزه را بلامنازعانه به خود اختصاص داد.

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، که در سیزده سال گذشته همواره در بین شرکت های ارایه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، بالاترین امتیاز این حوزه را از آن خود کرده، در سال جاری نیز با رشدی چشم گیر در تمام شاخص ها موفق شد، ﺑﺮاﺳﺎس آخرین بازنگری دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ستاره های ارزیابی خدمات پس از فروش کشور به ایساکو رسید (+جدول)

تمام ستاره های ارزیابی خدمات پس از فروش کشور به ایساکو رسید (+جدول)