مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 08:422022-09-04سياسي

ساخت و ساز ها مانع حیات باغ ملی گیاه شناسی


محمد متینی زاده، عضو انجمن تحقیقات جنگل و نایب رییس انجمن اعضای هیئت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، - عملیات اجرایی بلندمرتبه سازی در مجاورت مرز شمالی باغ ملی گیاه شناسی از سال گذشته آغاز شده و قرار است در این پروژه عظیم بیش از 20 برج 39 طبقه و پنج هزارو 200 واحد مسکونی ساخته شود.

محمد متینی زاده، عضو انجمن تحقیقات جنگل و نایب رییس انجمن اعضای هیئت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با بلند مرتبه سازی در اطراف باغ ملی گیاه شناسی در منطقه 22 تهران اظهار کرد: عملیات اجرایی بلندمرتبه سازی در مجاورت مرز شمالی باغ ملی گیاه شناسی از سال گذشته آغاز شده و قرار است در این پروژه عظیم بیش از 20 برج 39 طبقه و پنج هزارو 200 واحد مسکونی ساخته شود.

وی ادامه داد: باغ ملی گیاه شناسی در سال 1347 به منظور حفاظت از گونه های گیاهی در خارج از محدوده شهر تهران و در فضایی کاملاً طبیعی با امکانات اندکی که پیش از انقلاب اسلامی مانند نبود شبکه آبیاری، نداشتن خاک حاصل خیز و .

وجود داشت، تأسیس شد.

عضو انجمن تحقیقات جنگل افزود: با افزایش گرمای زمین و تغییرات اقلیمی و همچنین تغییرات گسترده کاربری ها در جای جای کره زمین و به خصوص کشو رهای در حال توسعه مانند ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز ها مانع حیات باغ ملی گیاه شناسی

ساخت و ساز ها مانع حیات باغ ملی گیاه شناسی