مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 08:172022-09-04اجتماعي

وقتی خیرین مشق مهربانی می نویسند


مدیرکل بهزیستی استان البرز اظهار کرد: در پویش مشق مهربانی مردم ولایت مدار استان می توانند سهمی در نشاط و شادمانی شروع مدرسه دانش آموزان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه در خصوص اجرای طرح مشق مهربانی گفت: در این پویش که به مناسبت بازگشایی مدارس و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید آغاز گردیده خیرین گرانقدر و مردم ولایت مدار استان می توانند سهمی در نشاط و شادمانی شروع مدرسه دانش آموزان داشته باشند.

  وی بیان کرد: در استان البرز ادارات بهزیستی شهرستان ها و مراکز دولتی تابعه و همچنین ستاد اداره کل بهزیستی استان کمک های مردمی را جمع آوری می کنند و به دست مددجویان نیازمند تحت پوشش می رسانند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: این بسته های حمایتی تحصیلی شامل اقلامی از قبیل کیف و لوازم التحریر مانند، مداد ، خودکار، پاک کن، تراش،مدادرنگی دفتر، دفتر نقاشی و.

است.

مدیر کل بهزیستی باتشکر از همراهی مردم نوع دوست و همیشه در صحنه البرز، افزود: مردم و خیرین علاوه بر مراجعه به ادارات بهزیستی و مراکز تابعه سراسر استان البرز می توانند کمک های نقدی خود را از طریق پرداخت مجازی به کارت مشارکتهای مردمی بهزیستی استان البرز به شماره 6367957055485077 و شماره حساب 4181034541961324و یا با کد دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی خیرین مشق مهربانی می نویسند

وقتی خیرین مشق مهربانی می نویسند