مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 08:172022-09-04اقتصادي

محموله 490 میلیون تومانی آموزشی به کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای زهک رسید


محموله بزرگ تجهیزات آموزشی به مبلغ 490میلیون تومان در قالب همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان و موسسات خیریه وارد شهرستان مرزی زهک و کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای این شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، جلیل شهریاری گفت: این اقدامات بسیار برای ما ارزشمند است، بخصوص که در جهت  مهارت آموزی، شتاب بخش اهداف عالی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در پهناورترین استان کشور است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان افزود: لازم است تا همه دست اندر کاران موضوع اشتغال حمایت از مهارت آموزی را در جای جای استان داشته باشند، چرا که مهارت آموزی سر آغاز ورود به بازار کار و چرخه تولید است.

این مسؤول بیان کرد:  در راستای ایجاد زمینه های لازم جهت حضور جوانان در عرصه های مهارتی و بازار کار،  همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و موسسات خیریه  آغاز گردید تا با بهره مندی از امکانات و توانمندیهای مشترک زمینه لازم در جهت توانمند سازی مهارتی و ایجاد اشتغال متقاضیان مهیا شود .

وی گفت: طبق این همکاری تامین تجهیزات و مواد مصرفی کارگاهی مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه تعمیر و نصب لوازم خانگی سرد کننده ، تجهیز کارگاههای آموزش لوله کشی گاز خانگی و تجاری و تعمیر و نصب پکیج مرکز برادران زه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 490 میلیون تومانی آموزشی به کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای زهک رسید

محموله 490 میلیون تومانی آموزشی به کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای زهک رسید