مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 07:372022-09-04پزشكي

جلسه ای اضطراری در دفتر بحران/ علت بو و طعم آب شرب تبریز چیست؟


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش اکیپ های کارشناسی، نشأت گرفتن طعم و بوی نامطبوع آب تبریز از بند نوروزلو در شهرستان میاندوآب محرز و مقرر شده اقدامات لازم از سوی شرکت آب منطقه ای در این زمینه انجام شود.

- محمد خانی شنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص منشا طعم و بوی نامطبوع آب شرب در تبریز اظهار داشت: در این زمینه نظرات مختلفی مطرح می شد که در نهایت دیروز اکیپی متشکل از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب، شرکت آب منطقه ای و  بهداشت برای بررسی علت این پدیده به سد اعزامی، نشأت گرفتن طعم و بوی نامطبوع آب تبریز از بند نوروزلو در شهرستان میاندوآب محرز و مقرر شده اقدامات لازم از سوی شرکت آب منطقه ای در این زمینه انجام شود.

آب شرب تبریز بهداشتی و بدون مشکل است مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه با وجود تغییر بو و طعم آب شرب در برخی مناطق تبریز، مشکلی از نظر بهداشتی ندارد، گفت: به طور طبیعی وقتی حجم آب پشت سدها کاهش می یابد، به دلیل ته نشین شدن املاح در کف مخازن سدها، کیفیت آب آنها نیز پایین می آید و افزایش حجم آب و سردی هوا طبیعی ترین راهکار حل این مشکل است.

خانی تصریح کرد: هر چند شرکت آب منطقه ای ملزم به انجام اقدامات لازم برای رفع بو و طعم نامناسب آب انتقالی به تبریز شده اما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ای اضطراری در دفتر بحران/ علت بو و طعم آب شرب تبریز چیست؟

جلسه ای اضطراری در دفتر بحران/ علت بو و طعم آب شرب تبریز چیست؟