مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 07:022022-09-04سياسي

همه معلمان طرح مهرآفرین، شامل رتبه بندی می شوند


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در طرح مهرآفرین همه معلمان شامل طرح رتبه بندی خواهند شد، فقط باید در آزمون مهرماه آموزش و پرورش شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در گفتگوی خبری با صدا و سیمای استان آذربایجان غربی گفت: در طرح مهرآفرین همه معلمان شامل طرح رتبه بندی خواهند شد فقط نیازمند شرکت در آزمونی هستند که آموزش و پرورش تا مهر برگزار خواهد کرد.

اجرای گام های عملی مانند اجرای رتبه بندی می تواند ضمن کاستن از تبعیض ها، زمینه شتاب بخشی به تحقق سند تحول و مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اجرایی شدن سند تحول بنیادین را به همراه داشته باشد.

تصویر محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتیمحمود زاده در ادامه گفت: در همه اسناد بالادستی به ویژه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره خوبی به مشارکت مردم در حوزه آموزش و پرورش شده است و معتقدیم امکان مدیریت آموزش و پرورش و مأموریت پیچیده تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی به تنهایی از عهده آموزش و پرورش بر نمی آید.

همه ذینفعان، خیرین، اصحاب مطبوعات، رسانه ها، واقفین، گروه‎های جهادی، نهاد های دولتی و غیردولتی باید در جهت این امر مهم نقش آفرینی و مشارکت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه معلمان طرح مهرآفرین، شامل رتبه بندی می شوند

همه معلمان طرح مهرآفرین، شامل رتبه بندی می شوند