مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 21:272022-09-03اقتصادي

نرخ جدید کرایه اتوبوس زائران اربعین از مبدأ استان یزد اعلام شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از کاهش نرخ بلیط اتوبوس برای زائران اربعین از مبدأ استان یزد به مقصد مرز چذابه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد رستگاری عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به این که تاکید رییس جمهور بر سفر ارزان برای زائران اربعین است، اظهار کرد: در حالی که نرخ بلیط در سال های قبل معمولا افزایش 100 درصدی پیدا می کرد، امسال طی روز های گذشته نرخ نامه ای با افزایش 75 درصدی اعلام شد.

وی با اشاره به تصویب نرخنامه جدید و کاهش قیمت ها افزود: بر این اساس آخرین نرخ اتوبوس وی آی پی 25 نفره از یزد به چذابه 593 هزار تومان برای هر نفر، اتوبوس 32 نفره کلاسیک 499 هزار تومان و اتوبوس 44 نفره معمولی 404 هزار تومان برای هر نفر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: نرخ بلیط اتوبوس اربعین از مبدأ اردکان، میبد، تفت، مهریز، ابرکوه، هرات، بافق، مروست و بهاباد حداقل 366 هزار تومان برای هر نفر و حداکثر 655 هزار تومان اعلام شده که اطلاعات کامل آن در جدولی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رستگاری این قیمت ها را قطعی و لازم الاجرا خواند و تصریح کرد: مردم از پرداخت وجوه بیشتر برای سفر اربعین خودداری کرده و در صورت مواجهه با اعلام قیمت های بیشتر، موارد را با ارائه مستندات به سامانه 141 مرکز مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ جدید کرایه اتوبوس زائران اربعین از مبدأ استان یزد اعلام شد

نرخ جدید کرایه اتوبوس زائران اربعین از مبدأ استان یزد اعلام شد