مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 19:572022-09-03سياسي

هشدار پارلمان یمن: ائتلاف سعودی، آتش بس را غنیمت بداند


پارلمان دولت نجات ملی یمن ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، تأکید کرد که ارتقای توانمندی تسلیحاتی یمن، قدرت بازدارندگی در برابر متجاوزان و اشغالگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان دولت نجات ملی یمن شامگاه امروز شنبه، سطح پیشرفته نیروهای مسلح یمن در زمینه تسلیحاتی را به رهبر انصارالله و رییس شورای عالی سیاسی این کشور تبریک گفت.

شبکه خبری المسیره به نقل از پارلمان یمن گزارش داد، در رژه نظامی وعد الآخره (وعده آخرت) که پنجشنبه گذشته برگزار شد، موشکها و سلاحهای دریایی جدیدی رونمایی شد که به تازگی مورد استفاده قرار گرفته است.

این نهاد یمنی خاطر نشان کرد، این دستاوردهای نظامی، قدرت بازدارندگی در برابر متجاوزان و اشغالگران است و دژ مستحکمی برای حمایت از یمن و دفاع از حاکمیت و تمامیت این کشور به شمار می رود.

پارلمان یمن خاطر نشان کرد، نیروهای مسلح، خطری برای کشتیرانی بین المللی در دریای سرخ نیستند، بلکه این نیروها، در پی حمایت از حاکمیت یمن بر نوار ساحلی هستند.

این نهادی یمنی در پایان از ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی خواست که مدت زمان باقی مانده از آتش بس را غنیمت بشمارند و در راستای توقف تجاوز و پایان محاصره و اشغالگری، تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پارلمان یمن: ائتلاف سعودی، آتش بس را غنیمت بداند

هشدار پارلمان یمن: ائتلاف سعودی، آتش بس را غنیمت بداند