مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 18:522022-09-03سياسي

شهردار جدید شیراز انتخاب شد


محمدحسن اسدی عضو شورای شهر با هشت رای بعنوان شهردار جدید کلانشهر شیراز انتخاب شد.

- پس از کش و قوس های فراوان در چند هفته اخیر مدیریت شهری شیراز، بالاخره محمدحسن اسدی عضو شورای شهر با هشت رای بعنوان شهردار جدید کلانشهر شیراز انتخاب شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در پی بررسی های بعمل آمده شورای ششم شهر شیراز محسن اردکانی و محمدحسن اسدی بعنوان گزینه های نهایی برای پست شهردار جدید شیراز انتخاب شده بودند که با اکثریت آرا اسدی برای تصدی این کرسی انتخاب شد.

  با حضور 12 عضو شورای شهر شیراز بصورت حضوری و مهدی سلطانی بصورت مجازی در این جلسه محمد حسن اسدی هشت رای و محسن اردکانی پنج رای کسب کرد.

  در ابتدای این جلسه برای هر کدام از کاندیداها یک ساعت فرصت درنظر گرفته شد که هرکدام از این دو گزینه نهایی در این مدت به ارایه برنامه و پاسخ به سوالات اعضای  شورا پرداختند.

  اردکانی با شعار تعامل،تحول و سرآمدی سخنان خود را آغاز کرد و بالابردن هزینه فساد در شهرداری برای مفسدین، ارتباط بدون واسطه با مردم، مناسب سازی ساختار مدیریت بحران شهری، بازآفرینی بافت تاریخی و حفاظت و صیانت از آن را ازجمله برنامه های خود اعلام کرد.

  زیباسازی شهر در شب با هدف افزایش آرامش،امنیت و نشاط عمومی و تدوین طرح جامع مدیریت حمل و نقل شهرداری شیراز از دیگر برنامه های ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید شیراز انتخاب شد

شهردار جدید شیراز انتخاب شد