مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 18:172022-09-03سياسي

زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذرنامه اقدام کنند


رییس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذرنامه اقدام کنند - مهدی رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به تمهیداتی که انتظامی استان برای تسهیل سفر زوار انجام داده است.

وی بیان داشت: پلیس در تلاش است که با اقدامات به موقع در صدور و تمدید گذرنامه ها در روند رسیدگی به درخواست زائران برای سفر اربعین تسریع بخشد.

رستمی خاطر نشان کرد: برخی از هموطنانمان که اعتبار گذرنامه شان منقضی شده و مشتاق حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) هستند می توانند با مهر پلیس در این راهپیمایی عظیم و معنوی شرکت کنند و به خیل مشتاقان زیارت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) بپیوندند؛ از طرفی صدور برگ ویژه و خاص تردد اربعین (گذرنامه موقت تردد زوار اربعین) از دیگر تمهیدات پلیس برای تسهیل تردد زائران عزیز حسینی (ع ) است.

  وی خاطرنشان کرد: به منظور ارائه تسهیلات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع)، ساعت فعالیت مراجع و مراکز صدور گذرنامه از 8 صبح تا 18 افزایش یافته و همکارانمان در این مراکز، بعد از این ساعت تا ارائه خدمات به آخرین فرد حاضر در مرکز صدور گذرنامه، در خدمت زوار عزیز اربعین حسینی (ع) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذرنامه اقدام کنند

زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذرنامه اقدام کنند