مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 17:322022-09-03ورزشي

ثروت هنگفت ملکه تنیس جهان


ثروت سرنا ویلیامز که به تازگی از تنیس خداحافظی کرده فاش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرنا ویلیامز از زمان اولین بازی اش در سال 1995 و در سن 14 سالگی، استعداد بزرگی از خود نشان داد و اولین گرند اسلم خود را در سال 1999 به دست آورد.

او در طول دوران حرفه ای خود، 23 گرند اسلم، 73 عنوان انفرادی، 4 مدال المپیک، 14 تورنمنت دونفره، و در مجموع 106 عنوان قهرمانی کسب کرد و 319 هفته به عنوان شماره یک شناخته شد.

سرنا در طول 22 سال فعالیت حرفه ای خود یکی از پردرآمدترین ورزشکاران بوده است و کمپانی های نایکی و کرفت فودز اسپانسر های مالی او بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبسایت سلبریتی نت ورث ثروتی که سرنا ویلیامز در طول حرفه خود به دست آورده 250 میلیون دلار است.

سرنا در سال های اخیر سفیر پروژه پرپل پرس ، بنیاد التون جان علیه ایدز و اچ آی وی، بیمارستان بزرگ آرموند استریت در لندن، بنیاد هالی راد ، بنیاد اوا لانگوریا ، و همچنین سفیر یونیسف و بسیاری از خیریه های دیگر بوده است.

خداحافظی این ملکه تنیس محبوب واکنش های بسیاری را در پی داشته است که چند مورد از آن ها را مرورو می کنیم.

واکنش چهره های شاخص به خداحافظی سرنامیشل اوباما در توییتی نوشت: تبریک به خاطر یک حرفه شگفت انگیز، چقدر خوش شانس بودیم که توانستیم شاهد بزرگ شدن یک دختر جوان باشیم تا به یکی از بهترین ورزشکاران تمام دوران تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثروت هنگفت ملکه تنیس جهان

ثروت هنگفت ملکه تنیس جهان