مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 16:422022-09-03اقتصادي

خط اضطراری آبرسانی به همدان در آستانه بهره برداری است


سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان گفت: عملیات لوله گذاری خط اضطراری انتقال آب به همدان به پایان رسیده و طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

- حمید عزیزی، سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: خط اضطراری عملیات لوله گذاری به پایان رسیده و باقی کارها نیز طی چند روز تمام می شود و قبل از موعدی که وزیر نیرو اعلام کرده بود، آبرسانی به همدان انجام می شود.

وی ادامه داد: در بخش چاه های کشاورزی اجاره ای نیز تا آخر امشب سه حلقه چاه دیگر به بهره برداری می رسد و اکنون 460 لیتر در ثانیه انتقال آب به همدان صورت می گیرد.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: در بخش آق حصار هفت حلقه چاه حفر و وارد مدار بهره برداری شده که دو حلقه دیگر نیز در حال حفاری است و دو حلقه دیگر نیز حفر جدید می شود.

وی اضافه کرد: در بخش تانکری نیز دیروز 129 سرویس با یک میلیون و 479 هزار لیتر آب توزیع شده که 12 سرویس به مراکز بیمارستانی و درمانی و 52 تانکر به تصیفه خانه بهشتی تخلیه شده و بقیه نیز بر اساس پایش سامانه 122 توزیع شد.

عزیزی با بیان اینکه در شبکه آب نیز وضعیت بهتر داریم عنوان کرد: بیشترین تماس های ما مبنی بر اطلاعات مشترکان بر اساس چرخش زمانبندی قطعی و کم فشاری است و امروز 80 حادثه آب گزارش شده که با اکیپ های کمکی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط اضطراری آبرسانی به همدان در آستانه بهره برداری است

خط اضطراری آبرسانی به همدان در آستانه بهره برداری است