مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 16:372022-09-03حوادث

توضیحات پلیس درباره فیلم برخورد مأمور با متهم در حین دستگیری در بندرعباس


فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در خصوص کلیپ منتشرشده در شبکه های اجتماعی با موضوع برخورد نامناسب مأمور کلانتری حین دستگیری متهم توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس امروز بیان داشت: در پی انتشار یک کلیپ چالشی و مغرضانه با عنوان اینکه گشت موتوری کلانتری به محل مذکور اعزام می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تصریح کرد: در گشت زنی های هدفمند گشت کلانتری به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و دستور ایست صادر میگردد که راننده خودرو با دیدن مأموران  از محل متواری  که پس از تعقیب و گریزی کوتاه خودو متوقف و مشروبات الکی خارجی از درون آن کشف گردید.

وی ادامه داد: متهم که به علت مصرف مشروبات در حالت طبیعی نیز نبوده ضمن تمرد و فحاشی اجازه دستگیری و زدن دست بند را نمی داده است و عده ای از آشنایان متهم با چوب و قمه به سمت مأموران حمله ور شده و سعی در فراری دادن متهم نمودند.

این مسئول انتظامی با ذکر این نکته که از سوی مبادی نظارتی انتظامی استان کلیه اقدامات مأموران بررسی و در صورت وقوع تخلف با آنان برخورد می شود، تصریح کرد: در فرآیند دستگیری یک نفر با سوء نیت و با هدف تخریب وجهه پلیس در جامعه مبادرت به تهیه و انتشار یک فیلم کوتاه و صرفا گوشه ای از اتفاقات روی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات پلیس درباره فیلم برخورد مأمور با متهم در حین دستگیری در بندرعباس

توضیحات پلیس درباره فیلم برخورد مأمور با متهم در حین دستگیری در بندرعباس