مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 16:172022-09-03اقتصادي

10 هزار اصله درخت در سنندج شناسنامه دار شدند


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی فضاهای سبز شهری، این سازمان اقدام به شناسایی گونه های درختی در سطح پارک های اصلی شهر نموده است.

- علی اصغری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به استناد ماده 2 و تبصره یک قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سنندج اقدام به آمار برداری درختان واقع در پارک های اصلی درمناطق 4گانه شهر سنندج کرده است.

وی گفت: پروژه پلاک کوبی درختان  برای مدیریت فضاهای سبز شهری و تصمیم گیری های آتی در سطح شهر لازم و ضروری است که با مدیریت درست واصولی می توان خروجی های صحیح و کاربردی از وضعیت فعلی درختان بدست آورد.

اصغری افزود: در همین راستا 10 هزار اصله درخت از گونه های مختلف در این پارک ها آماربرداری و کدهای 12 رقمی شامل کد منطقه، محیط بن، ردیف قرارگیری، خیابان و.

برداشت و ثبت شده است.

سرپرست سازمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه این طرح استمرار دارد، اضافه کرد: برای تمام درختانی که مورد آماربرداری قرار گرفته اند نصب پلاک درفاز بعدی انجام خواهد شد.

اصغری حفظ محیط زیست به عنوان سرمایه ی ملی و طبیعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از هرگونه فعالیت مخرب در حریم فضاهای سبز که منجر به آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار اصله درخت در سنندج شناسنامه دار شدند

10 هزار اصله درخت در سنندج شناسنامه دار شدند