مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 16:122022-09-03اقتصادي

تمام 10 شخصیت برتر مورد علاقه « کودکان ایرانی» خارجی است


رییس مجمع ایران نوشت با اشاره به پیمایش هایی که نشان می دهد هر 10 شخصیت برتر مورد علاقه کودکان ایرانی، خارجی هستند، گفت: پیشنهاد داده ایم تا 3 سال آینده حداقل نیمی از این 10 کاراکتر برتر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سعید حسینی رییس مجمع ایران نوشت با بیان اینکه از سال 91 جریان نوشت افزار ایرانی آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: در آن سال، تولیدات ایرانی کمتر از 15 درصد و سهم محتوای ایرانی نزدیک به صفر بود، ولی بعد از 10 سال مجاهدت، بیش از 50 درصد محصولات، ایرانی است.

وی اضافه کرد: در این 10 سال، دولت در کنار ما نبود، ولی برای سه سال آینده با کمک دولت قصد داریم سهم نوشت افزار ایرانی را به 80 درصد برسانیم تا در این صنعت، خودکفایی حاصل شود.

حسینی در تشریح دیگر برنامه های مجمع نوشت افزار ایرانی- اسلامی، تصریح کرد: تا سال 1404 قصد داریم از هر محصول حداقل سه نمونه ایرانی داشته باشیم.

وی با اشاره به پیمایش هایی که نشان می دهد هر 10 شخصیت برتر مورد علاقه کودکان ایرانی، خارجی هستند عنوان کرد: پیشنهاد داده ایم تا سه سال آینده حداقل نیمی از این 10 شخصیت برتر، شخصیت های ایرانی باشند.

حسینی، صادرات نوشت افزار به 20 کشور را یکی دیگر از اهداف صنعت نوشت افزار ایرانی عنوان کرد و افزود: من این توان را در تولیدکنندگان می بینم که بتوانیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام 10 شخصیت برتر مورد علاقه « کودکان ایرانی» خارجی است

تمام 10 شخصیت برتر مورد علاقه « کودکان ایرانی» خارجی است