مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 15:322022-09-03سياسي

پیام آیت الله حائری در شعر افشین علاء/ نمی خوریم فریب تشیع بدلی


افشین علاء در شعری تازه از پیام آیت الله حائری در استعفاء از مرجعیت تقلید و توصیه به مقلدانش برای پیروی از حضرت آیت الله خامنه ای استقبال کرده است.

- افشین علاء در شعری تازه با عنوان برای وقایع اخیر عراق از پیام آیت الله حائری در استعفاء از مرجعیت تقلید و توصیه به مقلدانش برای پیروی از حضرت آیت الله خامنه ای استقبال کرده است.

او همچنین در این ابیات، هوشیاری در برابر شیعه بدلی را مورد تأکید قرار داده و تیتر پیام حائری را برای این شعر انتخاب کرده است.

اگر هزار تریلیارد هم هزینه کنید عراق را نتوانید مهد کینه کنید به مکر و خدعه محال است اینکه در عتبات نفوذ چون حرم مکه و مدینه کنید در این خرابه اگر گنج های پنهان است چو مار، سر نتوانید در دفینه کنید نمی خوریم فریب تشیع بدلی اگر جبین غلامان غریق پینه کنید به حوزه تا نفس میرزای شیرازی ست هوای ضربه زدن را برون ز سینه کنید پیام حائری افکند پشت تان به زمین دگر ورود مبادا در این زمینه کنید حسین فُلک نجات است، عاجزید از آن که رخنه چون کف دریا در این سفینه کنید متن کامل پیام آیت الله سیدکاظم حائری را اینجا بخوانید.

پس از صدور این پیام، عراق با موجی از خشونت و آشوب طرفداران مقتدی صدر مواجه شد، اما این فعال سیاسی عراق در بیانیه ای، طرفدارانش را به ترک میدان مخاصمه دعوت کرد و عراق، مسیر آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام آیت الله حائری در شعر افشین علاء/ نمی خوریم فریب تشیع بدلی

پیام آیت الله حائری در شعر افشین علاء/ نمی خوریم فریب تشیع بدلی