مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 15:122022-09-03ورزشي

روایت کارآفرینی بانوی پنجه طلای میناکاری!/ جوان 23 ساله زنجانی کارآفرین شد


شاگردان رنگ ها را بر اساس سرد و گرم و با تلفیقی از سبزه فیروزه ای و رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و صورتی کمرنگ و پررنگ، گردویی و سبز در دل مس جای می دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شاگردان در گوشه و کنار کارگاهی کوچک مشغول رنگ آمیزی بر روی یک ظرف مسی هستند و او با دقت و وسواس به نحوه رنگ آمیزی نظارت می کند.

شاگردان رنگ ها را بر اساس سرد و گرم و با تلفیقی از سبزه فیروزه ای و رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و صورتی کمرنگ و پررنگ، گردویی و سبز در دل مس جای می دهند.

ترکیب رنگ ها و نحوه چینش آنها در کنار یکدیگر همسایگی رنگ ‎های سبز فیروزه ای در کنار مشکی و قرار گرفتن آبی فیروزه ای در مجاورت آبی کاربُنی، رنگین کمانی چشم نوازی از طبیعت پر از رنگ های بهاری را نمایان می کند.

در کارگاه پر از شور و نشاط این بانوی جوان می توان عشق به کار را از نزدیک مشاهده کرد، دختر جوان 23 ساله ای برای عضویت در شبکه کارآفرینان کشور، با سرمایه اندکی کارش را شروع کرده و با وجود اینکه در این راه هیچ تجربه و دانش تخصصی نداشت، قدمهایش را محکم تر از گذشته برداشت تا بتواند فرصت‎ های شغلی برای خود و دیگران ایجاد کند و خودش هم صاحب یکی از برندهای میناکاری در استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کارآفرینی بانوی پنجه طلای میناکاری!/ جوان 23 ساله زنجانی کارآفرین شد

روایت کارآفرینی بانوی پنجه طلای میناکاری!/ جوان 23 ساله زنجانی کارآفرین شد