مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-03اقتصادي

احداث و راه اندازی سه میدان میوه و تره بار در منطقه8


شهردار منطقه 8 در بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، موضوع احداث سه میدان میوه و تره بار جدید در منطقه را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 بعداز برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار روزانه فعالیت می کنند و در تلاش هستیم با پیگیری و رفع مشکلات و تجهیز میادین تره بار در محله سبلان و محله فدک، بازارهای موجود راه اندازی و دسترسی شهروندان به خدمات آسان تر شود .

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با همراهی فاطمه تنهایی بعد از بررسی ظرفیت های سطح منطقه با حضور در بازار تره بار اکبری محله دردشت، بر رفع مشکل و خدمت رسانی بهینه تاکید کرد و دستوراتی را جهت غرفه ها و تغییراتی در نقشه داخلی و راه اندازی غرفه گوشت و مرغ به معاونین ابلاغ کرد تا سطح خدمات رسانی به شهروندان ارتقا یابد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه8 در پایان به عزم منطقه جهت افزایش سرانه خدماتی تاکید کرد و افزود: حرکت به سمت تشویق مالکین به مشارکت با شهرداری جهت تامین و افزایش سرانه فضای خدماتی، بخشی از تلاش های مدیریت شهری منطقه بوده و همچنین کسب اعتبارات لازم جهت تملک املاک مناسب از دیگر برنامه آتی منطقه در این حوزه  خدمت رسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و راه اندازی سه میدان میوه و تره بار در منطقه8

احداث و راه اندازی سه میدان میوه و تره بار در منطقه8