مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-03سياسي

اختصاص 700 میلیارد تومان اعتبار برای سد پلرود و تصفیه خانه طول لات


نماینده مردم رودسر و املش در مجلس از اختصاص 700 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای دو پروژه بزرگ سد پلرود و تصفیه خانه طول لات رحیم آباد خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام محمد صفری ملک میان امروز در پنجمین نشست هفتگی رفع مشکلات آبی این شهرستان که در محل کارگاه سد پلرود برگزار شد، اظهار کرد: مسؤولان نان خور نظام و بر روی سفره مردم نشسته اند وظیفه دارند برای رضایت مندی مردم تلاش کنند.

  وی با نارضایتی از کندی کار اجرای پروژه های سد پلرود و تصفیه خانه طول لات افزود: برای حل مشکلات اعتباری این دو پروژه بنده به عنوان نماینده به تعهدات خود عمل کردم با پیگیری های مکرری که داشتم 500 میلیارد تومان برای پروژه سد پلرود و 100 میلیارد تومان برای تصفیه خانه طول لات از وزارت نیرو اعتبار اختصاص یافته است.

  نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با گلایه از کندی سرعت اجرای پروژه های سد پلرود و تصفیه خانه طول لات تصریح کرد: با اتمام این پروژه قطعاً مشکلات آبی مردم منطقه به ویژه بخش رحیم آباد حل خواهد شد بنابراین نیاز است که کارفرما و پیمانکار تمام توان خود را برای اتمام پروژه بکار گیرند.

  وی حل مشکلات آبی مردم را از اولویت های دولت خواند و افزود: کسی که در استان نشسته راحت می گوید مردم منطقه رحیم آباد مشکل آب ندارند درد مردم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 700 میلیارد تومان اعتبار برای سد پلرود و تصفیه خانه طول لات

اختصاص 700 میلیارد تومان اعتبار برای سد پلرود و تصفیه خانه طول لات