مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 14:022022-09-03سياسي

سرلشکر رشید درگذشت مادر شهیدان سوداگر را تسلیت گفت


فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) طی پیامی درگذشت مادر شهیدان سردار سرلشکر احمد سوداگر و محمود سوداگر را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) طی پیامی درگذشت والده شهیدان سردار سرلشکر احمد سوداگر و محمود سوداگر را به فرزند عزیزش به عهد خویش با مولا و معبود وفا کرد و با سربلندی به محضر خدای خود سفر کرد.

فرصت را مغتنم شمرده و یاد شهیدان عالی مقام حاج محمود سوداگر و سردار سرلشکر پاسدار حاج احمد سوداگر را که با جسم مجروح سال های متمادی پرچم دفاع از انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف به دوش کشید، گرامی می دارم.

شایسته است که مردم شریف ایران اسلامی سیره زندگی امثال این فقیده سعیده را که به منزله مکتب ایثار، مقاومت و مجاهده برای رضای خداوند متعال و نمونه حیات طیبه است، سرمشق زندگی خود قرار دهند.

اینجانب ارتحال آن فقیده سعیده را به خاندان محترم سوداگر تسلیت گفته و از پیشگاه حضرت رب العالمین برای همه بازماندگان محترم صبر و اجر کریم و برای آن مرحومه رضوان ابدی در جوار اولیاء خاص الهی را مسئلت دارم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر رشید درگذشت مادر شهیدان سوداگر را تسلیت گفت

سرلشکر رشید درگذشت مادر شهیدان سوداگر را تسلیت گفت