مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 14:022022-09-03ورزشي

افشای رقم کمک های کمیته ملی پارالمپیک به 11 فدراسیون + سند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، از ابتدای سال 1397 و در راستای سیاست های کمیته بین المللی پارالمپیک مبنی بر توسعه رشته های پارالمپیکی، - افشای رقم کمک های کمیته ملی پارالمپیک به 11 فدراسیون + سند میزان کمک های پرداختی کمیته ملی پارالمپیک به فدراسیون ها تا اوایل شهریور ماه، اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، از ابتدای سال 1397 و در راستای سیاست های کمیته بین المللی پارالمپیک مبنی بر توسعه رشته های پارالمپیکی، برخی از رشته های پارالمپیکی از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به فدراسیون های ملی انتقال یافتند.

بر این اساس کمیته ملی پارالمپیک به منظور تحقق اهداف استراتژیک خود، هر ساله تفاهم نامه مالی با فدراسیون های تحت پوشش منعقد می کند و در راستای آن، کمک های مالی مستقیم و غیرمستقیم از فدراسیون ها انجام می دهد.

منظور از کمک های مستقیم، پرداخت مستقیم به حساب فدراسیون مطابق با تفاهم نامه و منظور از کمک های غیرمستقیم، پرداخت کمک هزینه به ورزشکاران، هزینه های پزشکی و سنجش ورزشکاران، توسعه تجهیزات و .

است.

در جدول زیر، مبلغ کمک به هر فدراسیون به تفکیک آمده است:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای رقم کمک های کمیته ملی پارالمپیک به 11 فدراسیون + سند

افشای رقم کمک های کمیته ملی پارالمپیک به 11 فدراسیون + سند