مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-03اجتماعي

پویش ملی «شور عاطفه ها» در سمنان آغاز شد/ 5 هزار دانش آموز؛ نیازمند کمک خیران


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آغاز پویش ملی «شور عاطفه ها» در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پنج هزار دانش آموز نیازمند این استان نیازمند همراهی خیران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آغاز پویش ملی شور عاطفه ها در این استان هم زمان با سراسر کشور و با شعار مشق محبت بنویسیم در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: پنج هزار دانش آموز نیازمند استان سمنان نیازمند همراهی خیران هستند.

وی با بیان اینکه این پویش ملی تا 15 مهرماه با هدف تأمین مایحتاج آموزشی دانش آموزان برقرار است، ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در ماه صفر عنوان این پویش شور عاطفه ها انتخاب شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: مراکز نیکوکاری و کلیه دفاتر کمیته امداد استان سمنان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیران هستند.

بحیرایی با اشاره به اینکه در سال جاری مدارس حضوری است، اضافه کرد: لوازم التحریر، کفش، لباس و هزینه های تحصیلی جاری بخشی از نیاز دانش آموزان است که به دست مردم نیک اندیش در استان سمنان برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ملی «شور عاطفه ها» در سمنان آغاز شد/ 5 هزار دانش آموز؛ نیازمند کمک خیران

پویش ملی «شور عاطفه ها» در سمنان آغاز شد/ 5 هزار دانش آموز؛ نیازمند کمک خیران