مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-03سياسي

مقام معظم رهبری: جمهوری اسلامی اژدهای هفت سر استکبار را عقب راند


همچنان که از روز اول گفتیم، تشکیل مجمع جهانی اهل بیت به معنای مقابله و دشمنی با غیرشیعه نیست و از ابتدا نیز با برادران غیرشیعه که در راه درست حرکت کرده، - همچنان که از روز اول گفتیم، تشکیل مجمع جهانی اهل بیت به معنای مقابله و دشمنی با غیرشیعه نیست و از ابتدا نیز با برادران غیرشیعه که در راه درست حرکت کرده، همراهی کرده ایم.

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) تاکید کردند که جمهوری اسلامی با الهام از اهل بیت اژدهای هفت سر استکبار را عقب راند و پیشرفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) و میهمانان شرکت کننده در هفتمین کنگره این مجمع، عظمت و محبوبیت اهل بیت را در دنیای اسلام بی نظیر خواندند و تأکید کردند: جمهوری اسلامی به عنوان پرچم برافراشته اهل بیت در مقابل نظام سلطه، معتقد است در دنیای اسلام هیچ خط فاصل مذهبی، قومی، فرقه ای و نژادی، حقیقی نیست و تنها خط فاصل برجسته و حقیقی، مرزبندی میان دنیای اسلام با جبهه کفر و استکبار جهانی است.

حضرت آیت الله خامنه ای با توصیه مؤکد به مجمع جهانی اهل بیت برای بهره گیری از عظمت و محبوبیت اهل بیت در دنیای اسلام افزودند: مجمع باید پایگاه و محل الهام گیری همه مسلمانان و جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام معظم رهبری: جمهوری اسلامی اژدهای هفت سر استکبار را عقب راند

مقام معظم رهبری: جمهوری اسلامی اژدهای هفت سر استکبار را عقب راند