مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-03اقتصادي

طلسم گازدار شدن سیستان شکسته شد


سالها بود که مردم منطقه سیستان زمستان های سرد خود را برخلاف وعده های مسئولان بدون گاز گذرانده و سختی های فراوانی را متحمل می شدند و در بین ساکنان این خطه رسیدن گاز به زابل به یک آرزو دست نیافتنی تبدیل شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، سالها بود که مردم منطقه سیستان زمستان های سرد خود را علی رغم وعده های مسئولان بدون گاز گذرانده و سختی های فراوانی را متحمل می شدند و در بین ساکنان این خطه رسیدن گاز به زابل به یک آرزو دست نیافتنی تبدیل شده بود.

با توجه به خشکسالی های منطقه سیستان و افزایش سوز سرما مردم مجبور بودند تا در صف های طولانی برای دریافت سیلندر گاز وقت بگذرانند و بار سنگین این کپسول ها را به دوش بکشند که این امر ضرورت انتقال گاز را به این منطقه بیشتر می کرد.

تا سال 1393 استان سیستان و بلوچستان تنها استان کشور بود که از نعمت گاز لوله کشی بی بهره بود و این مساله مشکلات فروانی را برای مردم این منطقه به وجود آورده بود تا اینکه پس از رسیدن خط لوله گاز به ایرانشهر و زاهدان مردم این شهر ها از نعمت گاز بهره مند شدند اما  هنوز مردم مرز دار سیستان از این نعمت بی بهره بودند.

تحقق آرزوی دیرینه مردم سیستان دولت سیزدهم روی کار آمد تلاشی جدی برای برای برآورده کردن آرزو چندین ساله مردم سرزمین شعر و حماسه صورت گرفت و در مدت کوتاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم گازدار شدن سیستان شکسته شد

طلسم گازدار شدن سیستان شکسته شد