مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-03اقتصادي

اعلام نرخ جابه جایی زائران اربعین حسینی از استان سمنان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اعلام نرخ مصوب جابه جایی زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: برای جابه جایی زائران اربعین هیچ مشکلی ازنظر کمبود سوخت وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ظهر امروز در حاشیه جلسه تثبیت قیمت ابلاغی جابه جایی زائران اربعین حسینی از سوی وزارت راه در استان سمنان اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای اعزام و ارائه خدمات به زائران از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف کمیته حمل و نقل آغاز شده و تا پایان طرح ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با اعلام نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای در ایام اجرای طرح اربعین حسینی (ع)، قیمت بلیت اتوبوس های 44 نفره تا مرز مهران از مبدأ سمنان 366 هزار تومان، دامغان 406 هزار تومان و شاهرود 432 هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین 1401 اضافه کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکت ها و ناوگان حمل و نقل ازنظر رعایت نرخ مصوب بلیت و مسائل و الزامات ایمنی و همچنین به منظور رسیدگی به شکایات مسافران تیم های بازرسی این اداره کل به طور مستمر و مداوم در محل پایانه های مسافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نرخ جابه جایی زائران اربعین حسینی از استان سمنان

اعلام نرخ جابه جایی زائران اربعین حسینی از استان سمنان