مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 11:322022-09-03اقتصادي

امحای هزار و 500 تن کالای منقضی شده در گمرک


دادستان تهران با بیان اینکه حجم کالاهای امحا شده بالغ بر یک هزار و 500 تن است، گفت: برای این حجم از کالا قطعا یک ارز قابل توجهی از کشور خارج شده است که بر اثر سهل انگاری برخی از مدیران سابق این اقدام رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی، دادستان تهران از امحای هزار و 500 تن کالای منقضی شده در گمرک خبر داد و اظهار کرد: کالاهای سلامت محوری است که در اثر مرور زمان تاریخ مصرفشان گذشته و امروز امحای این کالاها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه حجم کالاهای امحا شده بالغ بر یک هزار و 500 تن است، گفت: برای این حجم از کالا قطعا یک ارز قابل توجهی از کشور خارج شده است که بر اثر سهل انگاری برخی از مدیران سابق این اقدام رخ داده است.

دادستان تهران تصریح کرد: دستگاه قضایی به دلیل قصوراتی که در این رابطه صورت گرفته برخورد های لازم قضایی را با مدیران وقت خواهد داشت و دیگر اجازه نخواهیم داد که ارز از کشور خارج شود تا دیگر شاهد انهدام این حجم از کالا باشیم.

وی با بیان اینکه این کالاها در زمانی که وارد کشور شدند قابل مصرف بودند، گفت: به دلیل اینکه فهرست این اقلام در زمان مناسب به سازمان اموال تملیکی گزارش نشده، متروکه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای هزار و 500 تن کالای منقضی شده در گمرک

امحای هزار و 500 تن کالای منقضی شده در گمرک