مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-03سياسي

قاضی عسکر: مقصران 30 سال عقب ماندگی در نفرآباد باید پاسخگو باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) صبح امروز در آیین کلنگ زنی پروژه های شهری منطقه 20 در تالار شیخ صدوق حرم اظهار کرد: تأکید بر عمران و آبادانی در آیات قرآن، احادیث، روایات و تاریخ بسیار سفارش شده است و خداوند در قرآن فرموده به دنبال عمران و آبادانی باشید و از مواهبی که به انسان ها عرضه شده استفاده ببرید.

وی گفت: برای اجرای عمران و آبادانی در هر بخشی ابتدا باید مدیریت ها اصلاح شود و مدیریت صحیح حکمفرما شود که در این مسیر فقر نیز از بین خواهد رفت.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه داد: برای از بین بردن فقر در ابتدا باید شایسته سازی و مدیریت صحیح اجرایی و سپس اقدام اجرایی و اقتصادی مناسب با شرایط به مرحله اجرا برسد.

حجت الاسلام قاضی عسکر تصریح کرد: پس از استقرار مدیریت شایسته باید تولید ثروت و اشتغالزایی ایجاد شود و مردم مشغول به کسب و کار شوند و درآمد ایجاد شود.

وی ادامه داد: در کشوری مانند ایران اسلامی با داشتن این میزان از منابع گسترده و نیروی شایسته زیبنده مردم نیست که فقیر و درگیر مشکلات اقتصادی باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد: به منظور از بین بردن فقر باید مدیریت ها اصلاح شود و با قدرت و توان وارد عرصه آبادانی شوند و بدون منت خدمتگزاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی عسکر: مقصران 30 سال عقب ماندگی در نفرآباد باید پاسخگو باشند

قاضی عسکر: مقصران 30 سال عقب ماندگی در نفرآباد باید پاسخگو باشند