مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 11:022022-09-03سياسي

روایت لطفی که نصیب راننده رامسری شد/ از نذر گل تا ثابت قدمی در مسیر اربعین


باید بگویم زندگیم پر از لطف حسینی شده و خدا را شاکرم در این مسیر رکاب می زنم، بار  اولی که با همسرم برای زیارت به حرم امام رضا آمدم از آقا خواستم زیارت کربلا نصیبم شود و  بعد از این سفر  همان سال عازم کربلا شدم، -  خبرگزاری فارس  مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی این روزها همه جا صحبت از عشق و دلدادگی حسینی است که همه را بی قرار کرده به طوری که حتی افرادی که قصد حضور در اربعین دارند باز هم  آرام و قرار ندارند چه برسد جاماندگان.

 باید گفت تقویم در برخی از ایام سال مناسبت های ویژه ای را در خود جای داده، مناسبت هایی که با بی قراری عهدی دیرین دارد و  این روزها هم سراسر ایران اسلامی، خبر از عشقی تمام ناشدنی به سیدالشهدا دارد.

هر سال نزدیک اربعین حسینی که می شود، دل های عاشقان به سوی کربلا پر می کشد، آنها که پیاده روی اربعین را تجربه کرده اند از شور و حال عجیب و شیرین این رویداد بزرگ می گویند و آنها که این تجربه را نداشتند در حسرت اشک می ریزند و بغض می کنند و با ای کاش و ای کاش ها به خود وعده می دهند که شاید سال بعد در صف اربعین باشند.

*روایت نذر جالب راننده رامسری ابوالفضل جنت علی پور اهل شهرستان رامسر با بیش از 25 سال سابقه رانندگی با ماشین های سنگین تجربه شیرینی از سفرهای معنوی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت لطفی که نصیب راننده رامسری شد/ از نذر گل تا ثابت قدمی در مسیر اربعین

روایت لطفی که نصیب راننده رامسری شد/ از نذر گل تا ثابت قدمی در مسیر اربعین