مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-03ورزشي

صالحی امیری: هیچگاه مسائل سیاسی را وارد ورزش نکردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید کمیته ملی المپیک که امروز شنبه در محل آکادمی ملی المپیک در جریان است، - رییس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به مدیریت 1700 روزه خود در این کمیته گفت: همواره منافع و مصالح ملی را مد نظر قرار داده و بدون موضع سیاسی مدیریت کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید کمیته ملی المپیک که امروز شنبه در محل آکادمی ملی المپیک در جریان است، سیدرضا صالحی امیری با بیان اینکه 1700 روز خدمت کنار جامعه ورزشی گذشت، گفت: از پیشکسوتان، از وزیر و معاونان و کارکنان وزارت ورزش و روسای فدراسیون ها که در صف اول ورزش ایران هستند تشکر می کنم.

از اعضای جدید هیات اجرایی و قهرمانان غرورآفرین و تمام همکارانم در کمیته ملی المپیک تشکر می کنم.

وی خطاب به محمود خسروی وفا و اعضای هیات اجرایی جدید حضورشان را در کمیته ملی المپیک تبریک گفت و ادامه داد: طی سال های گذشته که در این کمیته بودم تلاش کردم از مسیر دیانت خارج نشوم، هیچ گاه خود را از خطا دور ندانسته و نمی دانم.

سعی کردم ارزش های فرهنگی در ورزش توسعه پیدا کند.

صالحی امیری با تاکید بر اینکه همواره تلاشم این بود که به مسائل با رویکرد عادلانه نگاه کنم، تصریح کرد: انعطاف، سازگاری و گفتگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: هیچگاه مسائل سیاسی را وارد ورزش نکردم

صالحی امیری: هیچگاه مسائل سیاسی را وارد ورزش نکردم