مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 10:222022-09-03دانش

جزییات ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن حیدری ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد افزود: ثبت نام اولیه برای کلیه پذیرفته شدگان این دوره برای نیمسال اول 1402-1401 به صورت غیرحضوری بوده و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس: - مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 13 شهریور آغاز و تا 18 شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن حیدری ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد افزود: ثبت نام اولیه برای کلیه پذیرفته شدگان این دوره برای نیمسال اول 1402-1401 به صورت غیرحضوری بوده و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس: https://reg.

pnu.

ac.

ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

وی یادآور شد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

وی با اشاره به مدارک لازم برای ثبت نام اظهار داشت: پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک؛ تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

جزییات ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور