مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-03اجتماعي

احیای «بناهای تاریخی» محور توسعه گردشگری در قزوین است


بناهای تاریخی نشانه اصالت، فرهنگ و تمدن هر شهر هستند، باید همه ما در حفظ و نگهداری آن ها تلاش کنیم، در این میان بازسازی و مرمت آثار تاریخی از اهمیت بالایی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در جریان بازدید از روند بازسازی و ساخت هتل سنتی حاج بیگلر در قزوین ضمن تاکید بر حفظ بافت تاریخی، اظهار کرد: بناهای تاریخی نشانه اصالت، فرهنگ و تمدن هر شهر هستند، باید همه ما در حفظ و نگهداری آن ها تلاش کنیم، در این میان بازسازی و مرمت آثار تاریخی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: احیاء و بازسازی مکان های تاریخی محور توسعه گردشگری در شهرستان قزوین است، از طرفی یکی از مسائلی که شهرستان قزوین در حوزه گردشگری با آن روبه رو است کمبود هتل است، بنابراین ساخت هتل سنتی و احیای بناهای تاریخی در قالب زیست بوم ها می تواند باعث جذب گردشگر شود.

فرماندار شهرستان قزوین تصریح کرد: مرمت هر یک از این مکان های تاریخی زمینه آشنایی گردشگران داخلی و خارجی را با فرهنگی کهن قزوین فراهم می کند، گرمابه حاج بیگلر نیز یکی از ظرفیت های خوب شهرستان قزوین است که  در رشد و توسعه گردشگری قزوین نقش موثری دارد.

وی بیان کرد: با توجه به این که از سال 95 تاکنون مرمت این فضا در حال اجرا است باید با اعطای تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران و حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای «بناهای تاریخی» محور توسعه گردشگری در قزوین است

احیای «بناهای تاریخی» محور توسعه گردشگری در قزوین است