مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-03سياسي

جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر منطقه 17


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به جمع آوری معتادین متجاهر از سطح محلات مختلف منطقه، - شهردار منطقه 17 از جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به جمع آوری معتادین متجاهر از سطح محلات مختلف منطقه، گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه طی یک هفته اخیر، با همکاری و تعامل همه جانبه کلانتری 161 ابوذر و 149 امامزاده حسن (ع) اقدام به جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در سطح منطقه کرده است.

شهردار منطقه افزود: در این اقدام ضربتی روزانه حدود 15 معتاد متجاهر از سطح منطقه جمع آوری می شوند و پس از آن طبق تفاهم نامه بین معاونت اجتماعی و کلانتری های فوق الذکر، این افراد به پایگاه دهم مواد مخدر منتقل می شوند.

لازم به ذکر است شهروندان محترم منطقه در صورت مشاهده محل های تجمع معتادین، می توانند محل مربوطه را به سامانه 137 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به جمع آوری و ساماندهی این افراد اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر منطقه 17

جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر منطقه 17