مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-03ورزشي

گمانه زنی درباره آرای تاج؛ درویش، حاج صفی و...


فشار افکارعمومی و منتقدان متوجه مجمع شده که چرا و چگونه با 51 رای باز هم مهدی تاج را با آگاهی از شرایط خاص موجود و پرونده های قضایی متعدد او ، به ریاست فدراسیون رساندند.

- با پایان یافتن انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و افزایش فشارها، واکنش های بی سابقه افکار عمومی و انتقادات گسترده ای که از این انتخاب عجیب صورت گرفته مجمع فدراسیون فوتبال بیش از هر زمان دیگری با یک چالش جدی مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ مجمعی که در سال 1399 به شهاب عزیزی خادم رای داد؛ احتمالا اینبار هم تصمیم جنجالی دیگری گرفته که تا اینجا آرامش چندماه گذشته را از فوتبال گرفته و به نظر می رسد پیامدها و اتفاقات تلخ دیگری را رقم خواهد زد.

در همین حال فشار افکارعمومی و منتقدان متوجه مجمع شده که چرا و چگونه با 51 رای باز هم مهدی تاج را با آگاهی از شرایط خاص موجود به ریاست فدراسیون رساندند.

برخی از حامیان تاج مثل قنبرزاده البته طبق روال همیشگی مجمع را عقل کل، مظهر حریت و آزادگی و تصمیمش را معیار و مصداق دموکراسی می خواندند اما فراموش می کنند که همین مجمع افرادی چون مهرداد سراجی را وارد هیات رییسه کرد، سپس او را استیضاح کرد.

یا اینکه عزیزی خادم را بر کرسی ریاست نشاند و یکسال نشده بر سر ماجرای خوبان عالم کار به کجا کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی درباره آرای تاج؛ درویش، حاج صفی و...

گمانه زنی درباره آرای تاج؛ درویش، حاج صفی و...