مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-03سياسي

روایت تلاش های ناکام برای زمینه سازی بازگشت عباس معروفی به میهن


شجاعی و امثال او اندیشناک و غصه دار آنند که اگر هجرت تلخ و اجباری معروفی نبود و فرصت ماندن و نوشتن در سرزمین اش می داشت چه فرصتهایی که از ادبیات ایران ربوده نمی شد.

- شجاعی و امثال او اندیشناک و غصه دار آنند که اگر هجرت تلخ و اجباری معروفی نبود و فرصت ماندن و نوشتن در سرزمین اش می داشت چه فرصتهایی که از ادبیات ایران ربوده نمی شد.

در پی در گذشت عباس معروفی نویسنده معاصر در آلمان علیرضا معزی در توییتی از تلاش های ناکام سید مهدی شجاعی برای بازگشت وی به میهن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران علیرضا معزی در توییتی نوشت: دریغ و درد نهفته در سوگواره ی سید مهدی شجاعی نه فقط از سر سوگ فقدان یار دبستانی و نه حتی از سر حسرت پرکشیدن عباس معروفی از غربت، که بغضی است فروخورده از پس تلاش های فراوان و البته ناکامش برای زمینه سازی بازگشت او.

این دریغ و درد شجاعی، تراژدی زندگان است، تراژدی ناکامی بازماندگان.

سمفونی مردگان اثر شایسته و نام آشنای عباس معروفی و از قله های ادبیات داستانی معاصر، در 32 سالگی نویسنده اش خلق شده؛ شجاعی و امثال او اندیشناک و غصه دار آنند که اگر هجرت تلخ و اجباری معروفی نبود و فرصت ماندن و نوشتن در سرزمین اش می داشت چه فرصتهایی که از ادبیات ایران ربوده نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تلاش های ناکام برای زمینه سازی بازگشت عباس معروفی به میهن

روایت تلاش های ناکام برای زمینه سازی بازگشت عباس معروفی به میهن