مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 18:172022-09-02سياسي

آسمان ایران، ناامن ترین آسمان برای متجاوزان احتمالی است


فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: آسمان کشور، امروز امن ترین آسمان برای عبور پروازهای دارای مجوز و ناامن ترین آسمان برای متجاوزان احتمالی است که قصد تهدیدی نسبت به فضا و آسمان کشور را دارند.

- امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور در سالروز پدافند هوایی در جمع کارکنان این قرارگاه گفت: دهم شهریور که به عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده، فرصتی مناسب و مغتنم برای تجلیل از ایثارگری ها، مجاهدت ها و رشادت های غیورمردان پدافند هوایی است و این عزیزان با عزم و اراده های انقلابی و جهادی خود، بزرگترین دستاورد ها را برای برقراری امنیت آسمان ایران اسلامی و خدمت به مردم به ارمغان آورده اند.

وی افزود: امروز پدافند هوایی به پشتوانه خون مقدس شهدا، برخورداری از نیروی انسانی مومن، غیرتمند و متخصص و تحت هدایت های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا پیشرفت های چشمگیری در حوزه های راهبردی، فنی، تکنولوژی و صنعت دفاعی به دست آورده که نتیجه این اقتدار دفاعی ایجاد امنیت و آسایش برای ملت است.

امیر سرتیپ رحیم زاده گفت: تمرین انواع روش های مختلف دفاعی موجب شده شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی و توان رزمی قرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان ایران، ناامن ترین آسمان برای متجاوزان احتمالی است

آسمان ایران، ناامن ترین آسمان برای متجاوزان احتمالی است