مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 16:372022-09-02سياسي

انتقاد امام جمعه دیشموک از یک بی نظمی در سطح شهر


امام جمعه دیشموک نسبت به یک بی نظمی در سطح شهر دیشموک انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک؛حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی (ع)،گفت: اگر انسان بیاندیشد و تفکر کند؛ دنیای بازیچه ای بیش نیست و باید به فکر آخرت باشیم.

راوند در ادامه به دیداراعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند؛ دولت گزارش عملکرد ارائه دهد و حوادث داخل نظام و انقلاب باید به مردم گفته شود.

امام جمعه دیشموک تصریح کرد: زنده کردن امید از مهمترین توفیقات دولت بود و سفرهای استانی دولت، سرعت عمل و حضور در مناطق حادثه دیده نشان از همدردی  دولت با مردم است.

خطیب نماز جمعه دیشموک به دیگر فرمایشات بیان شده رهبری در دیدار هیئت دولت اشاره و بیان کرد: انسجام مدیران اقتصادی و داشتن نظر واحد دولت با اهمیت است؛ هر شخص و مدیر نباید یک نظر متفاوت داشته باشد و اولویت های دولت که معیشت مردم است از مهمترین اولویت هاست.

راوند به تلاش دارد تا ابعاد این راهپیمایی جهانی را با سیاست های خود تحت شعاع قرار دهد، که وحدت و استقبال و حضور باشکوه زائران از سراسر جهان، نقشه های دشمن را نقش برآب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه دیشموک از یک بی نظمی در سطح شهر

انتقاد امام جمعه دیشموک از یک بی نظمی در سطح شهر