مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 15:372022-09-02سياسي

وضعیت ترابری و ناوگان مسافربری ورامین مورد توجه قرار گیرد


ساخت مترو ابلاغ شده و استاندار اعلام کرد تا دو سال دیگر به بهره برداری می رسد لذا مهم است که این اتفاق در تاریخ مقرر اتفاق بیافتد و تا آن روز باید وضعیت ترابری شهرستان و تقویت ناوگان مسافربری به طور جدی و سرعت مورد توجه قرار گیرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به هفتم ماه صفر و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: این امام بزرگوار به حلم و  بردباری شهره است و در دوران ایشان فتنه ای بزرگ رخ داد که بزرگترین فتنه توسط معاویه بود.

وی با بیان اینکه تبیین دوران امامت امام مجتبی(ع) عبرت آموز است گفت: از علما و مبلغین درخواست می کنم در شب و روز شهادت امام مجتبی زندگی و عبرت های دوران امامت ایشان را بازگو کنند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به دهم شهریور روز بانکداری اسلامی افزود: این روز سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا است و باید بدانیم بانکداری بدون ربا با شعار تحقق پیدا نمی کند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: متاسفانه فضای مسموم مجازی که در آن به تمام مبانی و ارزش های ملی و دینی ما تعرض می شود به سلمان فارسی دروغ های ناروا نسبت می دهند که باید جوانان عزیز این مطالب و محتواها را مورد بررسی قرار دهند، امروز دروغگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ترابری و ناوگان مسافربری ورامین مورد توجه قرار گیرد

وضعیت ترابری و ناوگان مسافربری ورامین مورد توجه قرار گیرد