مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-02سياسي

سیدحسن خمینی: تمام وجود امام بزرگوار ما پایبندی به حلال و حرام بود


تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) با بیان اینکه باید نسبت به شریعت، احکام و حلال و حرام خدا حساس باشیم، گفت: تمام وجود امام بزرگوار ما پایبندی به حلال و حرام بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) در افتتاحیه هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع)، طی سخنانی به حوادث کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: با مردم افغانستان به دلیل جنایاتی که در این کشور نسبت به عزاداران حسینی(ع) واقع شده ابراز همدردی می کنیم و از متصدیان این کشور می خواهیم که نسبت به جان، مال و امنیت شهروندانشان، به خصوص شیعیان که در ماه گذشته آماج تهدیدات بوده اند، حساسیت داشته باشند و با این جنایات، مماشات نکنند.

وی افزود: همچنین با سیل زدگان پاکستان، که این روزها درد و رنج بسیار زیادی را تحمل می کنند، ابراز همدردی می کنیم و از همه کسانی که می توانند به درد سنگینی که در مناطقی از این کشور اتفاق افتاده کمک برسانند، تقاضا کنیم که نسبت به این امر با حساسیت مواجه شوند.

* همه با نگرانی به اتفاقات عراق نگاه می کنیم وی ادامه داد: همچنین لازم است به حوادث عراق هم توجه کنیم و مردم این کشور را به صبوری و آرامش و امنیتی که خواسته همه شیعیان و مسلمانان است، گوشزد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدحسن خمینی: تمام وجود امام بزرگوار ما پایبندی به حلال و حرام بود

سیدحسن خمینی: تمام وجود امام بزرگوار ما پایبندی به حلال و حرام بود