مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-02ورزشي

بیانیه عزیزمحمدی درباره انتخابات فوتبال


عزیزالله محمدی یکی از سه کاندیدای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، بیانیه ای را منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، این بیانیه را می خوانید: پیشکسوتان، مدیران و جامعه معزز فوتبال ملی سلام علیکم با تشکر از فرصتی که برای حضور اینجانب در فرآیند انتخاب ریاست فدراسیون فوتبال فراهم کردید نکاتی را حضورتان تقدیم می کنم.

هر آنچه که در برنامه و مصاحبه های انتخاباتی مطرح کردم برگرفته از اعتقادات، یافته ها و دانش خودم بود و البته از مشورت و راهنمایی جمعی از دوستان اهل خرد و تجربه بهره بردم و در رقابتی شرکت کردم که انصراف و ائتلاف را برای خود متصور نبودم، اما با توجه به شرایط فوتبال کشور فرار از مسئولیت را برای خود جایز نشمردم و برنامه محور، حاصل پژوهش، تحقیق و تجربه، با آسیب شناسی فوتبال ملی پا به میدان گذاشتم و محوری ترین شعار و رویکرد اینجانب ” فوتبال ملی، شفافیت، فرصت برابر ” را که همان نگاه برون رفت ازمشکلات، پیشگیری از عقب رفت و معضلات فوتبال بود را به یادگار باقی گذاشتم و امیدوارم همین رویکرد اصلی و جهت گیری شما عزیزان برای احیای مجدد فوتبال ملی باشد.

خدا را شاهد می گیرم هرآنچه که در نزد شما بیان کردم چیزی جز صداقت نبود و هدفی جز انجام وظیفه و اتمام حجت برخود و شما نداشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه عزیزمحمدی درباره انتخابات فوتبال

بیانیه عزیزمحمدی درباره انتخابات فوتبال