مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-02اجتماعي

پد بالگرد مرکز اورژانس البرز تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد


مشاور استاندار و مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز از افتتاح پد بالگرد مرکز اورژانس البرز تا پابان شهریور سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل فانی، مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز، ظهر امروز در حاشیه بازدید از پد بالگرد مرکز اورژانس البرز، گفت: استان البرز به دلیل همجواری با پایتخت عملا در شاهراه ارتباطی تهران با 17 استان قرار دارد که این مجاورت سبب شده است موضوع خدمات رسانی در سوانح از اهمیت بالایی برخوردار باشد و از سویی ترافیک عبوری از آزاد راه تهران - قزوین حدودا چهار برابر ظرفیت نرمال می باشد.

وی افزود: ترافیک عبوری بالای این محور سبب شده امداد رسانی جاده ای توسط نهادهای خدمات رسان از جمله؛ اورژانس و هلال احمر با تاخیر مواجه شده و عدم امکان امداد رسانی به موقع در نهایت سبب افزایش تلفات فوتی در حوادث رانندگی خواهد شد.

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امداد رسانی به موقع و کاهش آمار فوتی ها در سوانح رانندگی از برنامه های استاندار البرز می باشد لذا در جلسات متعدد شورای ترافیک استان و کمیسیون ایمنی و سوانح جاده ای بر این امر مهم تاکید و به کلیه مدیران استانی و نهادهای متولی در جهت مدیریت یکپارچه تکلیف کردند و گزارش اقدامات نهادهای متولی را بطور ماهانه و منظم رصد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پد بالگرد مرکز اورژانس البرز تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد

پد بالگرد مرکز اورژانس البرز تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد