مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-02اقتصادي

قیمت فیله مرغ به 130 هزار تومان رسید


با اصلاح نظام یارانه راهی جز افزایش بهره وری تولید نداریم که یکی از راه های رسیدن به بهره وری مرغ سایز است که طول دوره پرورش را کاهش می دهد.

- بررسی های میدانی از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ 60 تا 65 هزار تومان، سینه مرغ 120 هزار تومان و فیله مرغ 130 هزار تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: هم اکنون متوسط قیمت هر کیلو مرغ زنده در کشور 41 تا 42 هزار تومان بوده که از قیمت تمام شده واقعی 6 تا 7 هزار تومان ارزانتر است .

به گفته حبیب اسداله نژاد، در شرایط فعلی میان عرضه و تقاضا تعادل نسبی برقرار است و مشکلی در توزیع مرغ زنده نداریم.

اسداله نژاد می گوید: هم اکنون کمتر از 15 درصد مرغ تولیدی کشور سایز است چرا که عموما کشتارگاه ها هم به سبب افت بیشتر مرغ سایز رغبتی ندارند و تنها در مواردی که کمبود مرغ داریم، مرغ سایز خریداری می کنند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با اصلاح نظام یارانه راهی جز افزایش بهره وری تولید نداریم که یکی از راه های رسیدن به بهره وری مرغ سایز است که طول دوره پرورش را کاهش می دهد.

بررسی های میدانی از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ 60 تا 65 هزار تومان، سینه مرغ 120 هزار تومان و فیله مرغ 130 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت فیله مرغ به 130 هزار تومان رسید

قیمت فیله مرغ به 130 هزار تومان رسید