مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 10:122022-09-02اجتماعي

اجرای طرح توانمندسازی و ارائه خدمات مداخلات تخصصی به دختران در معرض آسیب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد نصیری افزود: در این طرح برای جامعه مخاطب 4 هزار و 200 نفری دختران، خدمات توانمندسازی در حوزه های اقتصادی، - محمد نصیری از اجرای طرح توانمندسازی و ارائه خدمات مداخلات تخصصی مناسب و بهنگام به دختران در معرض آسیب 15 تا 18 ساله خبر داد و گفت: این طرح با الگوی مداخله فردمحور در 10 استان کشور از جمله تهران، البرز و خراسان رضوی از ابتدای مهرماه امسال اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد نصیری افزود: در این طرح برای جامعه مخاطب 4 هزار و 200 نفری دختران، خدمات توانمندسازی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی، آموزش مهارت ها سلامت روان و روانکاوی و سلامت جسم از طریق تیم تخصصی مددکاری اجتماعی در کل کشور متشکل از 171 مددکار آموزش دیده ارائه می شود.

وی با بیان اینکه این خدمات به صورت موردی و سوژه یابی به صورت پویا ارائه می شود، خاطرنشان کرد: دختران 15 تا 18 سال در معرض آسیب در این طرح از روش های گوناگون شناسایی می شوند.

مثلا خانواده هایی که در شرف طلاق هستند اگر دخترانی در این سنین داشته باشند، دختران بلافاصله در محاکم قضایی شناسایی و با آنان مصاحبه شده و تحت پوشش طرح قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمندسازی و ارائه خدمات مداخلات تخصصی به دختران در معرض آسیب

اجرای طرح توانمندسازی و ارائه خدمات مداخلات تخصصی به دختران در معرض آسیب