مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 09:422022-09-02سياسي

نکته امیدوار کننده در انتصاب مدیران به روایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد


هر چند دخالت های بی جا در انتصاب مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است اما در جاهایی نیز نکات امیدوار کننده ای وجود درد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ دخالت در انتصابات به معضلی بزرگ در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده به نحوی که وقت زیادی از خدمت مسئولان به مردم صرف پاسخگویی دخالت های بیجا در انتصابات می شود و حاشیه های ایجاد می کند که یک استان را از کار و تلاش در مسیر خدمت به مردم باز می دارد.

چنین وضعیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد حادتر از سایر نقاط کشور است و موجب شده تا روند توسعه در استان با چالش و گاها بن بست مواجه شود استانی که از سایر نقاط کشور در زمینه های مختلف عقب مانده و در یک قلم صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد به گواه آمار و به قول خود مسئولان استان کمتر از نیم درصد صنعت کشور را شامل می شود.

دخالت بیجای سیاسیون و نمایندگان هم در انتصابات چنان بوده که موجب شده افراد توانمند و نخبه کمتر مورد توجه قرار گرفته و در دایره چینش مدیریتی جایگاهی نداشته باشند.

نمایندگان و سیاسیون در دولت های مختلف هیچگاه اجازه ندادند تا مسیر انتخاب مدیران به درستی طی شود و به همین دلیل مسئولانی وابسته به افراد خاص بر مصادر نشستند که توان تصمیم گیری درست را برای مجموعه خود نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکته امیدوار کننده در انتصاب مدیران به روایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد

نکته امیدوار کننده در انتصاب مدیران به روایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد