مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 21:472022-09-01ورزشي

10 شهریور یک روز ویژه در تقویم ورزش کهگیلویه و بویراحمد/جایگاهی که از دست می رود؟


روز 10 شهریور یک روز ویژه در تقویم ورزش کهگیلویه و بویراحمد است که باید برای حفظ این جایگاه کوشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، 10 شهریور هر سال به عنوان روز داور نامیده می شود داورانی که در ورزش نقش موثر و پر رنگی بر عهده داشته و اصولاً هیچ رشته ورزشی از انفرادی گرفته تا رشته های دسته جمعی بدون حضور داور رسمیت پیدا نمی کند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد داوران مطرح بیشتر در رشته فوتبال و فوتسال فعالیت دارند و این استان یکی از قطب های داوری فوتبال در کشور محسوب می شود و البته در حال حاضر ریاست داوران فوتبال ایران بر عهده یک کهگیلویه و بویراحمدی است و همین نشان از توجه ویژه به رشته داوری فوتبال در استان طی سالیان گذشته تاکنون دارد.

داورانی مثل حمزه کارگر، نوذر رودنیل، خداداد افشاریان، مرحوم شجاعت محمدیان، صفدر احمدی و غلام آموزگار و آرمان قنبرزاده از داوران نسل گذشته و روح الله شریفی، محمد راهی، حمیدرضا افشون، محسن حکیم، پوریا افشاریان، مجتبی افرا و شهرخ دانشور در دوره کنونی که برای استان در عرصه های ملی داوری کشور خوش درخشیده اند.

این تنها بخش کوچک و انگشت شماری از درخشش داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که البته تعداد بسیار زیادی از داوران فوتبال استان به کشور معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شهریور یک روز ویژه در تقویم ورزش کهگیلویه و بویراحمد/جایگاهی که از دست می رود؟

10 شهریور یک روز ویژه در تقویم ورزش کهگیلویه و بویراحمد/جایگاهی که از دست می رود؟