مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 21:072022-09-01ورزشي

تاج: در دادگاه قرارداد ویلموتس پاسخگو هستیم


رییس فدراسیون فوتبال فوتبال درنامه ای سرگشاده به رییس صدا وسیما در خصوص روند برگزاری انتخابات و برنامه های تولیدی توسط صدا و سیما، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ متن پیام مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به دکتر جبلی، رییس صدا و سیما به شرح زیر است: جناب آقای دکتر جبلی ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با عرض سلام و ارادت؛ همانطور که مطلعید، روز سه شنبه مورخ 1401/06/08، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران با وجود کارشکنی ها در لغو آن برگزار و اینجانب با اکثریت قاطع آرا این فرصت را به دست آوردم که در سمتی که تجربه حضور در آن را پیش از این نیز داشته ام به خدمتگذاری و ساماندهی اوضاع بپردازم.

این یک انتخابات دموکراتیک و سلامت بود که در فضایی بدون تنش به اتمام رسید و حالا بنده با اتکا به لطف خداوند بزرگ و اعتماد اکثریت اعضای مجمع بعنوان رییس فدراسیون فوتبال در برهه ای بسیار حساس تلاش حداکثری خود را برای به سامان رساندن شرایط خواهم کرد.

اما در این بین ذکر نکاتی ضروری است.

متاسفانه، شنیده شده دستوری از طرف شورای سیاست گذاری ورزش به شبکه های مختلف داده شده تا جهت زیر سوال بردن رای قاطع مجمع، تخریب حداکثری، دعوت از مخالفان و حتی تهیه گزارش های مردمی جهت دار در آن نهاد محترم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج: در دادگاه قرارداد ویلموتس پاسخگو هستیم

تاج: در دادگاه قرارداد ویلموتس پاسخگو هستیم